در حال بارگذاری ...
در اولین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

«دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از اهواز در تالار آفتاب به روی صحنه می رود

در اولین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» از اهواز در تالار آفتاب به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان سومین نمایش روز اول بیست و نهمین جشنواره خوزستان نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» کاری از گروه بابوشکا به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی پور است که ساعت 20:30 در سالن اصلی تالار آقتاب اهواز به روی صجنه می رود.
این اثر که پیشتر در تاریخ 16مرداد ماه به مدت پانزده شب در سالن اصلی تالار آفتاب بر روی صحنه رفته بود، سومین نمایشی است که هشتم شهریورماه 1396 در روز اول بیست و نهمین جشنواره استانی خوزستان در سالن اصلی تالار آفتاب به روی صحنه می رود.  

سیاوش عالیپور کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان نوشت: تئاتر ابزار انسان سازی است. اگر و تنها اگر مجموعه ای از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در کنار هم همکاری پسندیده ای داشته باشند، بدون شک کانون اندیشه جهان است.

در این نمایش فردخت رشیدی، بنفشه برات پور، سید جاسم موسوی راد، مرجان کلانتریان، عزیز زنگنه، آرمین تدین و پیمان طالبی نیا به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

 سایر عوامل نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» عبارتند از: سیاوش عالی پور (طراح صحنه)، فردخت رشیدی (طراح لباس و گریم)، بهروز صیاف زاده (طراح و ساخت موسیقی)، داریوش نیک محمدی (عکاس، طراح پوستر و بروشور)، ایمان نخلستانی (طراح نور)، حسین حاتمی (ساخت دکور)، مرضیه چهرازی (منشی صحنه) و فاطمه نژاد نیلی (روابط عمومی).

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران