در حال بارگذاری ...
پیام ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به مناسبت برگزاری جشنواره؛

جشنواره بیست و نهم فرصتی برای به اشتراک گذاری تجربه های فرهنگی و هنری ناب است

ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به مناسبت آغاز جشنواره پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، ناصر چنانی دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به مناسبت آغاز جشنواره پیامی را منتشر کرد. در متن این پیام آمده است:

تئاتر هنر مادر و آمیزه ای ناب و بی بدیل از ادبیات، احساسات ناب بشری، بازی رنگ ها، نورها، صداها و گفتمان هاست.

هنری همیشه مانا، که از دیرباز تا کنون نه تنها از نقش مفیدش در فرهنگ سازی اقشار مختلف جوامع بشری کاسته نشده، که صد البته همچون چراغی روشنگر، راه بخش و امیدبخش زندگی بشر بوده و خواهد بود. از این رو پرداختن به این هنر والا و تلاش برای رشد و اعتلای آن در هر جامعه ی متمدنی در سرلوحه ی کار دست اندرکاران و مسئولان فرهنگی قرار دارد؛ چرا که با تئاتر می ود انسان ساخت؛ می شود به جامعه روح دمید؛ می شود امید به زندگی یی بهتر داشت. آنچه این هنر نجیب را دلنشین و مقبول تر می سازد، پرداختن هنرمند تئاتر به درونمایه های ارزشی، اتقادی و فرهنگی ریشه دار جامعه است.

خدای رحمان و رحیم را شاکرم که در استان خوب خوزستان، در راه خدمت به هنرمندانی گام برمی دارم که اگاه، استوار و امیدوار، دلسوزانه و بی چشمداشت، بری رشد فرهنگ آحاد جامعه ی خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

امیدورام که با استعانت از درگاه باری تعالی، جشنواره بیست و نهم نیز همچون جشنواره های پیشین فرصتی برای دوستی ها، مهربانی ها و به اشتراک گذاری تجربه های فرهنگی و هنری ناب باشد.

ناصر چنانی

دبیر بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران