در حال بارگذاری ...
پیام دکتر شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

موج پویایی، نشاط و رونق تئاتر تنها منحصر به ایام جشنواره نباشد

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت آغاز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد. در متن این پیام آمده است:

برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان را به فال نیک می گیریم و چشم امید داریم که به یاری حق و درایت و تلاش مدیران و هنرمندان صدیق بستری سالم و سازنده جهت بروز خلاقیت و توان هنرمندان و تبادل تجربه و اندیشه در سایه محبت، خردورزی و اخلاق محوری فراهم شود و نتایج و تجارب مفید حاصل از  این جشنواره  تحولی ارزشمند را برای جامعه فرهنگ و هنر خوزستان به ارمغان آورد.

بی تردید هنر نمایش به عنوان‌ زنده ترین هنر می تواند راه انتقال مفاهیم معنوی و انسانی را به  گونه ای زیبا و خلاقانه به اذهان مخاطبان هموار کند.

شایسته است که هنرمندان و هنر دوستان فرصت این رویداد فرهنگی هنری را مغتنم بدانند و در کنار رقابت گروههای نمایشی، برنامه های پژوهشی، آموزشی و جلسات نقد و بررسی جشنواره  نیز مورد اهتمام جدی قرارگیرد. باشد که گامی موثر در فراگیری، عمق بخشیدن و استمرار فعالیتهای نمایشی در فضای فرهنگی استان برداشته شود به گونه ای موج پویایی، نشاط و رونق تئاتر تنها منحصر به ایام جشنواره نباشد.

دکتر غلامرضا شریعتی

استاندار خوزستان

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران