در حال بارگذاری ...
با حضور ناصر چنانی دبیر جشنواره

جلسه توجیهی با کارگردانان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان برگزار شد

جلسه توجیهی با کارگردانان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور ناصر چنانی دبیر جشنواره برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در آخرین روزهای باقی مانده به برگزاری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جلسه ای با حضور ناصر چنانی (دبیر جشنواره)، آرش سهرابی (مسئول دبیرخانه)، علی بنائیان (دبیر اجرایی) و 9 کارگردان آثار پذیرفته شده در جشنواره در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی بنائیان در خصوص نظم گروه ها شرکت کننده و همچنین همکاری همه هنرمندان تئاتر در جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره را خواستار شد.

آرش سهرابی با تاکید بر نظم و همکاری گروه های شرکت کننده در ادامه صحبت هایش به مسئله بسیار مهم کارگاه های آموزشی پرداخت و گفت: شایسته است هنرمندان حاضر در جشنواره،  شرکت در کارگاه های آموزشی تئاتر که با برنامه ریزی و اعتبارات از پیش تعیین شده برگزار می گردند را بسیار حائز اهمیت دانسته و همچنین کارگردانان و سرپرستان گروه ها شرکت در کارگاه ها را در برنامه گروه خود قرار دهند تا با استقبال خوبی مواجه گردند.

سهراب افزود: همچنین با توجه به محدودیت در مورد مکان های اجرای نمایش که هر ساله در اختیار ستاد برگزاری جشنواره قرار می گیرد که شامل سالن اصلی تالار آفتاب، پلاتو استاد لاریان و تالار آیینه می باشند کارگردانان با تمام محدودیت هایشان بجاست تا نهایت همکاری را با ستاد برگزاری داشته باشند.

در ادامه ناصر چنانی دبیر جشنواره به مکان افتتاحیه جشنواره اشاره کرد و گفت: افتتاحیه  با غبارروبی از  مزار شهدای مدافع حرم آغاز می شود و بایستی هنرمندان ما به چنین اتفاقات مهم و اثرگذاری در جامعه چشم داشتی داشته باشد.

دبیر جشنواره بیست و نهم افزود: ورود گروه ها منتخب در بزرگترین رویداد فرهنگی هنری تئاتر استان خوزستان را ارج می نهیم. حضور در این جشنواره آرزوی بسیاری از هنرمندان است چرا که این جشنواره دریچه ای ست برای ورود به عرصه های بالاتر چه کشوری و فراتر از آن.

چنانی در ادامه گفت: در این جشنواره به لحاظ سنی تیپ جوانی حضور پیدا کرده و این اتفاق مبارکی ست  و برای ما جای بس خوشحالی دارد چرا که اینها آینده سازان تئاتر استان هستند و چه خوب که در این رویداد بزرگ شرکت داشته باشند.

ناصر چنانی در پایان جلسه گفت: لازم می دانم از تمام همکاران در بخش اجرایی جشنواره  بسیار تقدیر و تشکر کنم که با صبر و حوصله به مشکلات رسیدگی کرده و بسیاری از موانع پیش رو را برطرف کردند. آنچه که در این جشنواره بسیار حائز اهمیت است همکاری تمام هنرمندان استان در جهت بهتر اجرایی شدن این جشنواره می باشد. با درک همه شرایط موجود و همچنین شناختی که در خصوص امکانات فنی و سالن های موجود در استان دارید با صبر و خویشتن داری بیشتر و نیز همکاری هنرمندانه شما را خواستاریم تا بار دیگر یکی از بزرگترین رویدادها را پشت گذاریم.

 

به گزارش تئاتر خوزستان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران