در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک :

فراخوان بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از انتشار فراخوان بیست و سومین جشنواره تئاتر لاله های سرخ این شهرستان به صورت سراسری خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان فراخوان بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ که امسال به صورت ملی برگزار می شود توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران منتشر شد.

علی بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک به تئاتر خوزستان گفت: این جشنواره آذرماه 1396 با محوریت نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر 1365 در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می شود.

وی  با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ترویج فرهنگ و معارف دینی با الگوپذیری از آیین ها و جلوه های اسلامی، تبیین و تاکید بر نقش هنر تئاتر در ترویج الگوی اقتصاد مقاومتی «تولید و اشتغال» و نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران 4 آذرماه سال 1365 اندیمشک که به عنوان روز مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک نامگذاری گردیده، تاکید بر تعریف و تگریم دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حماسه های مدافعان حرم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

بازگیر خاطر نشان کرد: توجه به حفظ ، ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باورهای بومی و بهره مندی از تاریج ارزشمند و گنجینه ی ادبیان غنی ایرانی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد هنری است.

ایشان در ادامه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 20 آبان ماه 1396 خواهد بود و نتایج بازبینی تا 27 آبان ماه 1396 اعلام خواهد شد و جشنواره از 6 الی 10 آذرماه 1396 در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: گروه های متقاضی سراسر کشور می توانند مدارک شرکت در جشنواره شامل: سه نسخه سی دی اثر، مشخصات کامل کارگردان، آدرس پستی، شماره تماس، مشخصات نویسنده نمایشنامه در قالب فایل word ، پنج قطعه عکس از نمایش با فرمت JPG در سایز 3000*2000  پیکسل و فایل عکس پرسنلی کارگردان را به آدرس خوزستان، اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، صندوق پستی 371 ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۶۱۴۲۶۵۴۰۶۳ و ۰۶۱۴۲۶۵۴۳۱ تماس حاصل نمایند.

به گزارش تئاتر خوزستان بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر لاله های سرخ اندیمشک توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک و با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران به مدت پنج روز از تاریخ 06 الی 10 آذرماه 1396 در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد؛

نشست هم اندیشی و هماهنگی بخش برنا جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک

بیست ‌و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر لاله های سرخ در چهار بخش در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که بخش مسابقه تئاتر برنا در سطح استان خوزستان از 1 تا 4 تیرماه و همزمان با عید غدیر به صورت متمرکز و با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر استان خوزستان در شهرستان اندیمشک ‌برگزار خواهد شد.

|

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران