در حال بارگذاری ...
مرحله دوم بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

در دومین روز سه نمایش از بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر بازبینی می شوند

در دومین روز از بازبینی مرحله دوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان سه نمایش از شهرستانهای بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر بازبینی می شوند.

به گزارش تئاتر خوزستان با آغاز مرحله دوم بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان روز چهارشنبه 25 مردادماه سه نمایش از شهرستانهای بندر امام خمینی (ره) و بندر ماهشهر در روز دوم توسط هیئت بازبینی متشکل از مرتضی مطوری، رسول حق جو و بهزاد خیرالهی مورد بازبینی حضوری قرار می گیرند.

اولین نمایش ظهر چهارشنبه ساعت 16:30 در تالار بندر امام خمینی (ره) با عنوان «یک اتفاق ساده» به کارگردانی مهدی حیدری به صورت حضوری بازبینی می شود.

دومی اثری که ساعت 18 مورد بازبینی قرار می گیرد نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» به کارگردانی امیر زبیدی از شهرستان بندر امام خمینی (ره) است که در پلاتو ارشاد بندر ماهشهر به روی صحنه می رود.

سومین نمایش عصر روز چهارشنبه ساعت 20 در تالار شهید آوینی بندر ماهشهر به نام «موج سواری در چشمان سپید» به کارگردانی دانیال سیاحی توسط هیئت بازبینی دیده خواهد شد.

بازبینی مرحله دوم بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از روز سه شنبه 24 الی شنبه 28 مردادماه 1396 در 10 شهرستان استان خوزستان برای انتخاب آثار نهایی جشنواره انجام می گیرد.

به گزارش تئاتر خوزستان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 تا 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز برگزار می‌شود.




نظرات کاربران