در حال بارگذاری ...

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز خبرنگار را تبریگ گفت

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آستانه ١٧ مرداد ، با صدور پیامی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

 به گزارش تئاتر خوزستان دکتر محمد جوروند، در پیامی به مناسبت ١٧ مرداد ماه روز خبرنگار را به اهالی قلم استان خوزستان تبریک و یاد شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

 متن پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به شرح زیر است:

«ن، والقلم و ما یسطرون»

جان   نباشد  جز  خبر  در  آزمون         هر که  را  افزون  خبر  جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است       هر که آگه تر بود جانش قوی است

 روز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه ای برای پاسداشت اصحاب قلم و انسان های آگاهی است که با رسالتی عاشقانه و جاودانه سلاح قلم را برای آگاهی بخشی برگزیده اند.

بی شک رسالت سنگین خبرنگاری چیزی جز تجسم امانت، مسئولیت و تعهد نیست که همواره خبرنگاران آن را باجان و دل به دوش کشیده و در مسیر صداقت ادا می کنند.

دستیابی به قله‌ های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور جز با حق‌جویی و مجاهدت فعالان عرصه رسانه در آگاهی بخشی ممکن نخواهد بود، از این رو فرصت را مغتنم شمرده، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ،تلاش ها و زحمات بی وقفه و بی شائبه اصحاب قلم در دستیابی به قله های پیشرفت برای کشور و استان خوزستان را ارج نهاده و توفیق ادامه فعالیت آگاهانه در نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران را برای این خانواده بزرگ آرزومندم.

محمد جوروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان




نظرات کاربران