در حال بارگذاری ...

خرداد پرکار انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

همواره خرداد ماه و همزمان با ایام غرور آفرین حماسه فتح خرمشهر خوزستان مملو از اتفاقات و رویدادهای تئاتری میشود و این بار که برگزاری جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به روزهای پس از ماه مبارک رمضان موکول شده در عوض بسیاری از شهرهای خوزستان به یاد ایام خون و حماسه سوم خرداد در حال برگزاری رویدادهای تئاتری است.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، محمد یاقوتپور رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در این خصوص گفت: اجرای جشنواره نمایشنامه خوانی با موضوع دفاع مقدس در شهرستان دزفول در ایام سوم تا ششم خردادماه.

اجرای نمایش راس صلاه ظهر به نویسندگی و کارگردانی سیدصادق فاضلی در تالار آفتاب اهواز. اجرای جشنواره تئاتر بزرگداشت شهدای امیدیه با چهار نمایش در روزهای آغازین خرداد ماه در شهرستان امیدیه . اعزام نمایش ماضی بعید به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ به استان مرکزی و اجرا در دوم تا چهارم خرداد ماه در شهرستان ساوه.

اعزام پنج نمایش پرواز پرندگان مهاجر به کارگردانی مجتبی رستمی فر و نمایش جنگ بازی یا بازی جنگ به کارگردانی مهدی صفی آبادی و نمایش زیر باران از تو میخوانم به کارگردانی حسین قنوات امانی از بهبهان و نمایش های خیابانی پیوند به کارگردانی علی قاضی و نمایش زخم فراموشی به کارگردانی سرکار خانم معصومه عمودی به هفتمین جشنواره تئاتر منطقه ویژه پارس با موضوع دفاع مقدس و همچنین اجرای نمایش شط شور به کارگردانی ولید نعیمی بچاری در بندر امام خمینی و میزبانی از نمایش چغوک به کارگردانی شمس اله اکبری از استان مرکزی با موضوع دفاع مقدس و اجرا در سوم و چهارم خرداد ماه در اندیمشک و پنج خرداد در شهرستان شوش و هم چنین برگزاری ورک شاپ تخصصی بازیگری با حضور مدرس تئاتر مهدی محمدی در دو شهرستان خوزستان در سوم تا پنجم خرداد همگی نشان از پویایی این روزهای تئاتر استان خوزستان دارد.

محمد یاقوتپور در پایان ضمن سپاس از دفاتر شهرستانی انجمن های شهرهای استان و همچنین روسای ادارات آن شهرها ابراز امیدواری کرد تا با حمای‌تهای ویژه تر استاندار محترم شاهد بالندگی بیش از پیش این هنر قدسی بر صحنه تئاتر استان باشیم.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران