در حال بارگذاری ...
حسین محمدی قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر خوزستان:

تمامی امکانات برای برگزاری باشکوه جشنواره تئاتر استان خوزستان آماده است

حسین محمدی قائم مقام دبیر جشنواره تئاتر استان خوزستان از آماده بودن تمامی امکانات برای برگزاری باشکوه جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، حسین محمدی قائم مقام و دبیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان از آماده بودن تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری هر چه باشکوه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان خبر داد.

حسین محمدی گفت: در بحث سالنها تالار آئینه، تالار آفتاب و پلاتو استاد حیاتی را برای اجرای نمایشهای جشنواره با تمامی امکانات نوری و صوتی آماده کرده ایم تا گروه های نمایشی بدون دغدغه و با بهترین کیفیت اجراهای خود را انجام دهند.

دبیر اجرایی جشنواره افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی واحد آموزش جشنواره، کارگاههای آموزشی هر روز ساعت 10 صبح در پلاتو استاد لاریان مجموعه تالار آفتاب با حضور کارشناسان کشوری برگزار می گردد و جلسات نقد و بررسی نمایشها نیز هر شب ساعت 22 در کافه تئاتر واقع در لابی تالار آفتاب برگزار خواهد شد.

قائم مقام دبیر جشنواره در ادامه گفت: در خصوص اسکان ، تعزیه و حمل و نقل هنرمندان حاضر در جشنواره نیز تمامی مقدمات به بهترین شکل ممکن انجام شده و شهرستان اهواز آماده پذیرایی و برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان به نحوه شایسته ای است.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد جوروند و قائم مقامی حسین محمدی از بیست و پنج تا بیست و نهم شهریورماه 1395 در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران