در حال بارگذاری ...
در کنار مزار شهدای مدافع حرم اهواز

پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در جوار مرقد شهدای مدافع حرم شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، مراسم رونمایی از پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با حضور مسئولین فرهنگی و هنرمندان تئاتر استان خوزستان در جوار مزار شهدای مدافع حرم شهرستان اهواز با شکوه خاصی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر محمد جوروند دبیر جشنواره ضمن خیرمقدم به هنرمندان و مسئولین برگزاری مراسم رونمایی و آغاز جشنواره تئاتر استان خوزستان در کنار مزار شهدای گمنام حرم شهرستان اهواز را شروعی بسیار مناسب دانست و اظهار امیدواری کرد با الهام از راه و مسیر شهدای مدافع حرم جشنواره ای با شکوه را برگزار نمائیم.

جوروند در ادامه گزارشی از روند برگزاری جشنواره تا کنون داد و گفت: در مراحل اولیه و بازبینی ها با دقت، حساسیت و عدالت کامل روند مناسبی را طی کردیم و امیدواریم بتوانیم جشنواره ای را در حد نام هنر تئاتر خوزستان برگزار نمائیم.

در ادامه ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در جایگاه گفت: بسیار خوشحال هستیم که مراسم رونمایی از پوستر و آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان را در کنار شهدای مدافع حرم شهرستان اهواز برگزار می کنیم و این آغاز بسیار مبارکی برای جشنواره امسال خواهد بود.

سپس دکتر جمشید سلحشور عضو شورای شهر اهواز در مورد اینکه جای مسئولین در این مراسم در کنار هنرمندان خالی است صحبت کرد و گفت: ای کاش امروز مسئولین اینجا در کنار شهدای مدافع حرم و هنرمندان حضور داشتند و در این گونه مراسمات مشارکت می کردند .

سلحشور افزود: این مراسم با شکوه که توسط هنرمندان در جهت فرهنگسازی راه و مسیر شهدای مدافع حرم برگزار شده اتفاقی بسیار خوب است که حتما باید مستمر و با همراهی سایر مسئولین باشد.

در بخش بعدی مراسم حسین محمدی قائم مقام و دبیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: امسال جشنواره دوستی ها را برگزار می کنیم و اینکه هنرمندان تئاتر استان چند روزی را با عزت و در کنار هم با صلح و صفا از هنر یکدیگر لذت ببریم.

در بخش نهایی مراسم پوستر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان که توسط رسول حق‌جو از هنرمندان مطرح تئاتر استان طراحی شده بود توسط مادر یکی از شهدای مدافع حرم رونمایی شد و ایشان به عنوان اولین نفر پوستر را امضاء نمودند و در ادامه سایر افراد حاضر در مراسم پوستر را امضا کردند.

در بخش پایانی، مراسم غبار روبی و عطرافشانیمزار شهدای مدافع حرم توسط هنرمندان تئاتر خوزستان انجام گردید و سپس هنرمندان برای ادای احترام و قرائت فاتحه به قطعه هنرمندان رفتند.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد جوروند و قائم مقامی حسین محمدی از بیست و پنج تا بیست و نهم شهریورماه 1395 در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

نظرات کاربران