در حال بارگذاری ...

مسابقه ی عکاسی با موبایل و داستان نویسی کودک و نوجوان ویژه مخاطبان نمایش «مینیون ها»

گروه نمایشی اسب وحشی هم زمان با اجرای نمایش «مینیونها» در اهواز مسابقهی عکاسی با موبایل و داستان نویسی کودک و نوجوان با موضوع این نمایش را برگزار میکند.

به گزارش «تئاتر خوزستان» هم زمان با اجرای نمایش«مینیون‌ها» به کارگردانی وحید فقیهی در تالار آفتاب اهواز، گروه نمایشی اسب وحشی اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل و همچنین مسابقه داستان نویسی کودک و نوجوان با موضوع این نمایش نموده است.

شرایط شرکت در دو مسابقه فوق به شرح زیر است:

*داستانها و عکسها می بایست برداشت آزادی از شخصیتها، داستان، دیالوگها و صحنه های نمایش «مینیون‌ها» باشند.

* بلیط نمایش شما به مثابه مجوز حضور شما در مسابقهی داستان نویسی و عکس است.

* فرصت ارسال تا پایان روز نوزدهم مرداد خواهد بود.

 * هم‌زمان با اختتامیه اجرا در تاریخ بیست مرداد به سه نفر از برگزیدگان بخش داستان نویسی و سه نفر از برگزیدگان بخش عکاسی با موبایل که توسط اساتید داستان نویسی و عکاسی انتخاب خواهند شد جوایز نفیسی اهدا می گردد.

* علاقهمندان می‌توانند آثار خود را در بخش داستان نویسی کودک و نوجوان از روز اول مرداد به همراه بلیط نمایش به دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز واقع در تالار آفتاب تحویل دهند و در بخش عکس می‌توانند آثار خود را به صفحهی اینستاگرام این نمایش به آدرس Minions.photos.ahwaz دایرکت کنند.

نمایش «مینیون‌ها» به نویسندگی برایان لینچ و کارگردانی وحید فقیهی کاری از گروه نمایشی اسب وحشی با همکاری و حمایت دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ  وارشاد اسلامی شهرستان اهواز از تاریخ یکم الی بیستم مردادماه ساعت 20 در تالار آفتاب اهواز بر روی صحنه است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران