در حال بارگذاری ...

از برگزارکنندگان فستیوال فرهنگی هنری «شهر بیدار» تقدیر شد

کانون نمایش‌های آئینی و سنتی دزفول در پیامی از برگزار کنندگان فستیوال با شکوه و بزرگ «شهر بیدار» تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش «تئاتر خوزستان»، پس از تقدیر و تشکر نهادها و انجمن های مختلف از برگزار کنندگان فستیوال فرهنگی هنری «شهر بیدار» که به مدت سی شب در ایام ماه مبارک رمضان به همت دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز در تالار آفتاب برگزار گردید، عبدالمحمد نعناکار مسئول کانون نمایش‌های آئینی و سنتی دزفول نیز در پیامی از دکتر مهرداد بهراد رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهواز و حمید سالاروند عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به پاس برگزاری این رخداد بزرگ تقدیر و تشکر نمود.

در متن این تقدیرآمده است: برادران هنرمند جناب دکتر مهرداد بهراد و حمید سالاروند، اگر چه چند صباحی از رویداد بزرگ مذهبی، فرهنگی و هنری «شهر بیدار» می گذرد، لاکن کماکان قلم درمانده از واژه های ناب تقدیر است، و زبان قاصر از سپاسگزاری است. بدینوسیله برخود فرض دانستیم به رسم ادب و در نهایت احترام و در کمال تواضع تلاش و همت والای شما  هنرمندان بی ادعا را ارج گذاریم.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: در این رخداد مذهبی فرهنگی هنرمندانی بدون چشم داشت سی شب از بهترین شب ها را به شکرانه ی توفیق یافتن در ماه مهمانی خدا خالصانه و متواضعانه هر آنچه داشتند در طبق اخلاص نهادند و تقدیم حضرت دوست کردند. با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت از خداوند منان خواهان موفقیت شما در همه عرصه های زندگی می باشیم، گام هایتان مستحکم و مستمر و برایتان عاقبت بخیری آرزومندیم.

فستیوال مذهبی، فرهنگی و هنری «شهر بیدار» به مدت سی شب در ماه مبارک رمضان به همت دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهواز در تالار آفتاب برگزار گردید.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران