در حال بارگذاری ...

راهیابی ۴ نمایش از خوزستان به نهمین جشنواره سراسری تئاتر شاهد

چهار نمایش صحنه ایی و خیابانی از شهرستان اهواز به عنوان نمایندگان تئاتر خوزستان به نهمین جشنواره سراسری تئاتر شاهد راه یافتند.

به گزارش سایت «تئاتر خوزستان» در بخش صحنه ایی نمایش «چند قدم تا پرواز...» به نویسندگی مشترک مصطفی بوعذار و مرتضی اسدی مرام به همراه نمایش «اعتراف نابخشوده در چهل پنج روز» به نویسندگی مشترک آرش منصوری و بهمن تقی پور به کارگردانی محسن نوروزی پور پس از ارزیابی کارشناسان و داوران از میان بیش از هشتاد اثر رسیده به جشنواره راه یافتند.

همچنین در بخش تئاتر خیابانی نمایش «رهسپار» به نویسندگی معصومه عموری و به کارگردانی مصطفی بوعذار به همراه نمایش «کوچه های شهر من» به نویسندگی جواد منیعات و کارگردانی رضا شریف لو هر دو از شهرستان اهواز با اعلام هیئت داوران جواز حضور در نهمین جشنواره ملی تئاتر شاهد که از 26 لغایت30 تیرماه به میزبانی استان البرز برگزار می شود را دریافت کردند.

در نهمین دوره از جشنواره گروهای نمایشی از استانهای ایلام، کرمانشاه، خوزستان، بوشهر، مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، تهران و البرز حضور دارند.

این نمایش ها به همت انجمن تئاتر شاهد اهواز با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز در قالب گروه تئاتر آئین مردم تهیه و تولید شده اند.

موضوعات نمایش های خوزستانی شرکت کننده در نهمین جشنواره ملی تئاتر شاهد ، شهدای گمنام دفاع مقدس ، تئاتردینی و آسیب های اجتماعی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران