در حال بارگذاری ...

نمایش «زنده به گور» به تالار آفتاب اهواز می‌رود

نمایش «زنده به گور» نوشته ندا ثابتی و طراحی و کارگردانی مهدی صفی‌آبادی در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش  تئاتر خوزستان، این نمایش که طی روزهای 15 الی 20 اردیبهشت در پلاتو قاف اهواز به روی صحنه رفته بود، طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ساعت 19/30 در پلاتو استاد لاریان به روی صحنه خواهد رفت.

مهدی صفی‌آبادی کارگردان نمایش در گفت‌و‌گو با «سایت تئاتر خوزستان» اعلام کرد: با توجه به محدودیت اجرای قبل و اینکه تعدادی از دوستان تئاتری اهواز شرایط دیدن نمایش را نداشتند، با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز قرار شد روز پنج‌شنبه و جمعه دو اجرا در پلاتو استاد لاریان داشته باشیم.

ایشان همچنین افزود: مراسم اختتامیه و جلسه نقد و بررسی نمایش نیز روز پنج شنبه با حضور محمد جوروند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و دکتر مهرداد بهراد رئیس انجمن هنرهای نمایشی اهواز با اهداء لوح به بازیگران و عوامل نمایش برگزار خواهد شد.

نمایش «زنده به گور» یک نمایش تجربی و متفاوت از گروه تئاتر «آزادگان» به سرپرستی حسین محمدی است که ندا ثابتی آن را نوشته و مهدی صفی‌آبادی آن را به گروهی از بازیگران مبتدی کارگردانی کرده است. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران