در حال بارگذاری ...

مراسم اردیبهشت تئاتر در شوشتر برگزار شد

مراسم اردیبهشت تئاتر در شهرستان شوشتر با حضوراهالی تئاتر برگزار گردید.

به گزارش سایت تئاتر خوزستان، مراسم اردیبهشت تئاتر ایران به همت انجمن هنرهای نمایشی شوشتر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و بسیج هنرمندان شوشتر در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم علی بهرامی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک اردیبهشت تئاتر ایران به بیان عملکرد انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان در سال نود و چهار پرداخت و از تمامی هنرمندان تئاتر این شهرستان به پاس تلاش‌های خود در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه برنامه 5 قطعه نمایشی مختلف توسط گروه‌های نمایشی شوشتر برای حاضرین در سالن اجرا شد که نمایش «بی خانمان» نوشته و کارگردانی علی باورصاد توسط گروه شمایل، نمایشنامه خوانی «روز دروغ» نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی خلیل ضرغامپور توسط گروه سلاسل، شاهنامه‌خوانی توسط گروه تئاتر ایران زمین و اجرای استندآپ کمدی توسط اشکان گله‌ملکی از گروه هفت از جمله آنها بود.

در بخش بعدی مراسم بیانیه روز جهانی تئاتر در سال 2016 که به قلم آناتولی واسیلیو کارگردان روس و بنیانگذار مدرسه هنرهای دراماتیک مسکو نوشته شده است توسط ساسان مددی از هنرمندان تئاتر شوشتر قرائت شد.

بخش دیگری از مراسم اجرای موسیقی پاپ توسط هنرمندان موسیقی شهرستان شوشتر بود که با استقبال خوب هنرمندان اجرا گردید.

بخش بعدی مراسم اردیبهشت تئاتر شوشتر اجرای مثنوی خوانی توسط رضا خادم‎‌سیدالشهداء از بازیگران تئاتر شوشتر بود و در ادامه احسان مرادی شعری با موضوع تئاتر را برای حضار قرائت کرد.

بخش پایانی مراسم تقدیر و تجلیل از گروه‌های نمایشی و حامیان تئاتر شوشتر در سال 94 بود که در این بخش از هشت گروه تئاتر شوشتر و همچنین از شهردار شوشتر، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوشتر، مدیریت چاپ ثامن و مدیریت ایلیا گرافیک تقدیر و تشکر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران