در حال بارگذاری ...

نمایش «زنده به گور» در پلاتو قاف اهواز به روی صحنه است

نمایش «زنده به گور» به طراحی و کارگردانی مهدی صفی‌آبادی و نویسندگی ندا ثابتی در اهواز به روی صحنه است.

به گزارش «سایت تئاتر خوزستان» این نمایش به نویسندگی ندا ثابتی و طراحی و کارگردانی مهدی صفی‌آبادی کاری از گروه تئاتر آزادگان از تاریخ 15 الی 20 اردیبهشت 95 طی دو سانس در ساعت 20 و 21 در پلاتوی مجموعه فرهنگی قاف به روی صحنه است.

مهدی صفی‌آبادی، مینو موسوی، سارا رضایی، سمیرا بادامی، کوثر ظاهری، عسل سلیمانیا، غزل سلیمانیا، پرنیان سلیمانیا، رویا سلیمانیا، امیرحسین جعفری‌نژاد، محمدرضا محمودی‌فر، جمال زرگانی، هاجر فدایی، سما بخشیان، آیدا حمیدی، رویا کیخایی، سارا صالحی، مریم احمدی، شمیم سرایی، رعنا قریبی‌فر، زهرا گلابوند و سعید لیموچی بازیگران نمایش «زنده به گور» هستند.

حسین محمدی (سرپرست گروه)، سیدمنصور ناصری (مشاور کارگردان)، رعنا سلیمانیا (دستیار کارگردان و روابط عمومی)، رسا شاهین (آهنگساز و اجرای موسیقی)، سجاد جهانگیری (مدیر صحنه)، بهار خسروی (منشی صحنه)، استاد حسین حاتمی (ساخت ماسک)، الهه صفی‌آبادی (طراح گریم)، داریوش نیک‌محمدی (طراح پوستر، بروشور و عکس)، الهام صفی‌آبادی (طراحی و اجرای لباس)، مهدی صفی‌آبادی (طراح نور، صحنه و لباس)، سعیده لیموچی (هماهنگی اجرا)، دانیال ناصری (مسؤول فنی، نور و افکت)، غزل سارمی و هیراد آذرنگ (دستیار صحنه) عوامل اجرایی این نمایش هستند.

مهدی صفی آبادی کارگردان نمایش « زنده به گور » در گفت و گو با سایت تئاتر خوزستان اعلام کرد: نمایشنامه درباره زنده به گور شدن یک کودک و یک زن توسط مادر و شوهری نا امید است. این نمایش دو اپیزود با دو شخصیت زن و مرد دارد که در طراحی انجام شده توسط گروه اجرایی، اپیزودها تلفیق شدن و شخصیتها به چهار نفر تبدیل شده و کار به گونه‌ای تجربی درآمده است.

صفی آبادی ادامه داد: در این نمایش به جز خودم و خانم مینو موسوی بقیه بازیگران اولین تجربه تئاتری خود را پشت سر می گذارند و انتظار دارم همکاران و دوستان تئاتری از تلاش و نتیجه کار این بازیگران تازه کار دیدن کنند تا شاید برای کارهای بعدی بتواند از این بازیگران استفاده نمایند.

پلاتو قاف در اهواز، کیانپارس، خیابان 5 شرقی، پلاک 49 واقع شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران