در حال بارگذاری ...

حضور سه نمایش از خوزستان در هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور سه گروه تئاتر صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، هشتیمن جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور گروه های نمایشی منتخب کشور از 25 تا 28 اردیبهشت ماه 1403 در استان گلستان برگزار می شود که در این جشنواره سه نمایش صحنه ای و خیابانی از اهواز و آبادان به عنوان نمایندگان استان خوزستان حضور دارند.

در بخش مسابقه صحنه ای نمایش «بدریه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی مجید اقبالی از اهواز روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12 در سالن نگاه مجموعه تئاتر شهر گرگان به روی صحنه می رود.

در بخش مسابقه تئاتر خیابانی نمایش «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از اهواز روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16:15 در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی (تئاتر شهر) گرگان برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

در بخش مسابقه تئاتر خیابانی نمایش «شهر خوبان» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از آبادان روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:30 و روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 18:30 در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی (تئاتر شهر گرگان) و روز پنج شنبه 27 اردیبهشت ماه ساعت 11 در دانشگاه آزاد گرگان اجرا خواهد شد.

طبق جدول اجرایی جشنواره، آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی (تئاتر شهر گرگان) با اعلام برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره برگزار خواهد شد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|