در حال بارگذاری ...
پس از درخشش در جشنواره تئاتر فجر؛

اجرای «عروس فلسطین» در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

نمایش «عروس فلسطین» کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز که در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کرده بود در بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، گروه تئاتر آیین مردم با تولید نمایش صحنه ایی «عروس فلسطین» به نویسندگی عبدالرضا حیاتی و کارگردانی مصطفی بوعذار با موضوع مقاومت مردم فلسطین را در بخش ویژه صحنه ای بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اجرا خواهند کرد.

پیش از این نمایش «عروس فلسطین» در چهل ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفت و مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت.

این اثر نمایشی با محتوای مقاومت مردم فلسطین و ایستادگی مردم غزه در مبارزه با صهیونیسم بر اساس روایتی مستند از حماسه های جبهه انتفاضه با حضور هنرمندان تئاتر خوزستان پس از ارزیابی کیفی داوران به بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر راه پیدا کرد.

این نخستین نمایشی با این مضمون بود که توسط هنرمندان خوزستانی در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد و تاکنون اجرای عمومی اثر در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری مجید منادی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی و سازمان منطقه آزاد اروند از 28 اردیبهشت تا 3 خردادماه 1403 با حضور گروه های نمایشی در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار خواهد شد.