در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر آئین مردم؛

راهیابی نمایش «واپسین نفس» از خوزستان به جشنواره تئاتر ایثار

نمایش خیابانی «واپسین نفس» تولید گروه تئاتر آئین مردم اهواز در جشنواره سراسری تئاتر ایثار شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کروناست در جشنواره سراسری تئاتر ایثار که اردیبهشت ماه 1403 در استان گلستان برگزار می شود در این رویداد شرکت خواهد کرد.

گروه تئاتر آئین مردم پس از تمرینات مستمر برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شود تا در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشد.

گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایش خیابانی «واپسین نفس» را با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط هیئت انتخاب به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

گروه تئاتر آئین مردم این نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ لغایت ۲۹ اردیبهشت ماه 1403 به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

پس از درخشش در جشنواره تئاتر فجر؛

اجرای «عروس فلسطین» در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر
پس از درخشش در جشنواره تئاتر فجر؛

اجرای «عروس فلسطین» در بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

نمایش «عروس فلسطین» کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز که در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شرکت کرده بود در بخش ویژه بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شرکت خواهد کرد.

|

نظرات کاربران