در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر شهود،

نمایش «ماه و دیو» در تالار آفتاب اهواز اجرا شد

نمایش کودکانه «ماه و دیو» کاری از گروه تئاتر شهود با رویکرد آموزشی تربیتی در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نمایش شاد و موزیکال «ماه و دیو» به نویسندگی سیدمحمدعلی (امیر) موسوی و کارگردانی سیدمحمدعلی موسوی و معصومه عفری کاری از گروه تئاتر شهود از 2 تا 21 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19 در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه رفت.

در این نمایش سیدمحمدعلی موسوی، امین حاتم پور، فروغ کیماسی، فاطمه دشت بزرگ، مریم مسعودنیا ، عرفان سعیدی پور، طاهر سعیدی پور، ابوالفضل بهمنی، آروشا آل ابریشم زاده، مهدیه بهزادی، مبینا حویزه، کوثر بندری، زهره نیسی پور، معصومه کعب عمیر، آوا علیزاده اهوازی، کیمیا بساک، اسرا پاژنگی، کمیل گرجی، نرگس پاژنگی الهه مرعی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «ماه ودیو» با نگاهی تربیتی آموزشی در قالب اثری فانتزی و شاد به موضوعات مهمی در بخشهای مختلف تربیتی و اجتماعی از جمله سنت های فراموش شده یا در شرف فراموشی همچون نقالی، قالی بافی، سوزن دوزی و... می پردازد.

توجه به توانایی های مختلف دختران در عرصه های گوناگون، توجه به زیبایی و رنگ های جذاب و شاد در پوشش و لباس جهت تقویت روحیه شادابی مردم در پوشش و انتخاب لباس، تقویت روحیه همفکری، همکاری، مقاومت و رشادت در بین نوجوانان و توجه به ارزش هایی همچون خیرخواهی برای همه، تا پای جان جنگیدن برای حفظ سرزمین، دارایی ها و ثروت های یک ملت، اتحاد و پیروزی بردشمن و همچنین دوری جستن از ضد ارزش هایی مثل طمع ورزی، خودخواهی، ظلم و ستم و بیگانه پرستی و ... از دیگر مسائل مطرح شده در این اثر موزیکال است.

سایر عوامل نمایش شاد و موزیکال «ماه و دیو» عبارتند از: دنیا میاحی (طراح لباس)، انوشه رضایی (منشی صحنه)، مرضیه عویدی (طراح دکور)، پیمان ترکاشوند (طراح نور و صوت) و طاهر سعیدی پور (سرپرست و روابط عمومی).

نمایش شاد و موزیکال «ماه و دیو» توسط گروه تئاتر شهود، دفتر انجمن هنرهای نمایشی اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شهرداری اهواز و حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران