در حال بارگذاری ...

هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران معرفی شدند

مجتبی رستمی فر، ساسان شکوریان، سیدمنصور ناصری، حمیدرضا سالاروند و علیرضا داوری هیئت انتخاب آثار نخستین جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نخستین جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران با عنوان ایران، تئاتر، صلح و دوستی به دبیری سعید نگراوی بهار 1403 در استان خوزستان برگزار می‌شود.

طی احکامی از سوی سعید نگراوی، دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران، مجتبی رستمی فر، ساسان شکوریان، سیدمنصور ناصری، حمیدرضا سالاروند و علیرضا داوری به عنوان اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره منصوب شدند.

مجتبی رستمی فر (نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر از اهوار)، ساسان شکوریان (کارگردان، پژوهشگر و مدرس تئاتر از بهبهان)، سیدمنصور ناصری (نویسنده، کارگردان تئاتر از اهواز)، حمیدرضا سالاروند (نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر از اهواز) و علیرضا داوری (نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر از بندرعباس)، پس از بازبینی فیلم های ارسال شده به دبیرخانه نخستین جشنواره فیلم تئاتر ایران، آثار راه‌یافته به جشنواره را معرفی می‌کنند.

 




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران