در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

وقار، مهربانی و عزت نفس ویژگی های بارز مرحوم مصطفی اتابک بود

در پی درگذشت هنرمند فقید تئاتر شوشتر و خوزستان زنده یاد مصطفی اتابک، انجمن هنرهای نمایشی خوزستان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در پی درگذشت زندهیاد مصطزفی اتابک بازیگر و کارگردان تئاتر شهرستان شوشتر و استان خوزستان پیام تسلیتی را منتشر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

ضایعه درگذشت ناگهانی جوان هنرمند مهربان و با اخلاق نمایش استان خوزستان و شهرستان شوشتر مرحوم مصطفی اتابک موجب اندوه و تأثر خانواده معزز تئاتر استان و اهالی هنر خوزستان شد.

آنچه مصطفی اتابک فقید را در خاطر همه ما برجسته و ماندگار می‌کند وقار، مهربانی، عزت نفس و خوش اخلاقی او بود.

این هنرمند فقید و کارگردان و بازیگر نام‌آشنای تئاتر استان در عرصه فعالیت‌های نمایشی و تعزیه با رعایت اخلاق حرفه‌ای و مهربانی میراثی جاودان از خود را در خاطر اهالی فرهنگ و هنر این استان به یادگار گذاشت که بر خود واجب میدانم به نمایندگی از اهالی فرهیخته تداتر استان خوزستان این مصیبت را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای خانواده محترمشان صبوری آرزو کنیم.

به گزارش ایران تئاتر، هنرمند فقید زنده یاد مصطفی اتابک بازیگر و کارگردان تئاتر شوشتر و استان خوزستان شامگاه 19 اسفندماه 1402 در اثر عارضه سکته، صحنه زندگی را برای همیشه ترک کرد و خیل دوستان و هنرمندان شوشتر و خوزستان را در غمی بزرگ فرو برد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران