در حال بارگذاری ...
در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور؛

نمایش «زیرخاکی» در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد

نمایش خیابانی «زیر خاکی» در موزه جنگ خرمشهر برای کاروان های راهیان نور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «زیر خاکی» به نویسندگی و کارگردانی احمد طاهریان در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور در دو نوبت پذیرای کاروان های راهیان نور بود.

«زیر خاکی» روایت یک بازمانده جنگ است که سال ها نقش بچه های تفحص را در مناطق عملیاتی بازی می کند و دوست دارد به مادران شهدای گمنام کمک کند. وی از گنجی نام می برد که هیچ وقت تمام نمی شود و فقط مادران چشم انتظاری هستند که حاضرند به جای فرزند خود نشانه ای به یادگار داشته باشند.

این اثر هنری با تهیه کنندگی گروه هنرمندان آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد هنرهای زیبا سکانس از شهرستان خرمشهر با مدیریت معصومه باباییان چم علیشاهی اجرا شد.

در این نمایش احمد طاهریان پور بازیگر فیلم سینمایی «دست ناپیدا» و صباح جوان پور بازیگر تئاتر و مرکز صدا و سیمای آبادان بازی کردند و سرپرست گروه معصومه باباییان چم علیشاهی است و طراح لباس و صحنه و پوستر را راحیل طاهریان پور انجام داده است.

«ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» از ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به همت ستادمرکزی راهیان نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با دبیری مصطفی بوعذار با حضور 11 اثر نمایشی از استان های همدان، لرستان، گیلان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران و خوزستان در سطح یادمان های دفاع مقدس خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران