در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر مهر؛

اجرای نمایش طنز «سرخی سیب کال» در بندرماهشهر

نمایش طنز «سرخی سیب کال» توسط گروه تئاتر مهر در پلاتو زنده یاد امین کاکولکی بندرماهشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نمایش طنز «سرخی سیب کال» به نویسندگی و کارگردانی کاظم وفادار شوشتری کاری از گروه تئاتر مهر از 24 بهمن تا 20 اسفندماه 1402 ساعت 19 در پلاتو زنده یاد امین کاگولکی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر به روی صحنه رفت.

در این نمایش دانیال شریفات، تیدا کوچعلی، نیتا کوچعلی، عسل حیاتی، ایلار قنواتی، رونیا جلیلیان، پریسا منصوری و فاطیما حیدری به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «سرخی سیب کال» عبارتند از: دانیال شریفات (صدا و نور) و ویدا نظارات (دستیار کارگردان).

این نمایش محصول کارگاه آموزش بازیگری کودک و نوجوان کاظم وفادارشوشتری است که با هدف انتقال تجربه، اعتماد به نفس، پرورش خلاقیت و کمک به شکوفایی استعدادهای هنریب کودکان در زمینه هنر نمایش با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماشهر برگزار شد.

علاقمندان برای تهیه بلیت نمایش با شماره تلفن های 09966049440 و 09010333140 و 09044779556 و 09036275643 تماس حاصل نمایند و بلیت این نمایش برای دانش آموزان نیم بهاء است.

نمایش طنز «سرخی سیب کال» توسط گروه تئاتر مهر، انجمن هنرهای نمایشی بندرماهشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران