در حال بارگذاری ...
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب ۹ عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

 به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، دومین دوره جشنواره تئاتر مرزداران، با برگزاری آیین اختتامیه در شهر مرزی بیله سوار استان اردیبل، با حضور کاظم نظری و دیگر مسئولین لشکری و کشوری و گروه‌های شرکت کننده از استان‌های خوزستان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل، به کار خود پایان داد و هیئت‌ داوران متشکل از ایرج افشاری اصل، سیدرضی محمودی و عباس شاه محمدزاده، برگزیدگان بخش های مختلف را اعلام کردند که نمایش صحنه ای «جا مانده» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از استان خوزستان موفق به کسب ۹ عنوان برتر حشنواره گردید.

بر این اساس در بخش طراحی صحنه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و رتبه اول به آرش رضایی طراح صحنه نمایش «جا مانده» از شهرستان بندرماهشهر رسید.

در بخش کارگردانی، رتبه دوم این بخش به آرش رضایی کارگردان نمایش «جا مانده» از شهرستان بندرماهشهر رسید.

در بخش نمایشنامه نویسی، رتبه سوم به آرش رضایی نویسنده نمایشنامه «جا مانده» از استان خوزستان رسید.

در بخش آفیش و بروشور، لیلی صادقی برای طراحی آفیش و بروشور نمایش «جامانده» از بندرماهشهر با دریافت لوح تقدیر و هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش بازیگری زن لیلی صادقی، فاطمه مرادی، زهره عبدالوند، زهرا قربانی و پریا لک تقدیر این بخش را برای نمایش «جا مانده» از بندرماهشهر از آن خود کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران