در حال بارگذاری ...
پس از برگزیدگی در جشنواره سودای عشق؛

«بدریه» از خوزستان راهی چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

نمایش صحنه‌ای «بدریه» در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر سودای عشق عناوین برتر را از آن خود کرد و به چهل‌ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش صحنه‌ای «بدریه» به نویسندگی بابک خواجه پاشا و کارگردانی مجید اقبالی کاری از حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان و مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و بسیج هنرمندان خوزستان در چهارهمین جشنواره ملی تئاتر سودای عشق در مشهد مقدس شرکت کرد و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد و به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

هنرمندان تئاتر با نمایش «بدریه» موفق به کسب رتبه اول کارگردانی توسط مجید اقبالی، کسب رتبه اول بازیگری مرد توسط مجید اقبالی، کسب رتبه دوم بازیگری مرد توسط مهدی محمدنسب، کسب رتبه سوم بازیگری زن زینب عندلیب، کسب برگزیدگی موسیقی توسط فرزاد رمضانی و میلاد بهداروند و کسب رتبه برگزیدگی طراحی صحنه توسط مجید اقبالی و مهدی محمد نسب  در این جشنواره شدند..

نمایش «بدریه» به موضوع رشادت زنان خوزستان در دوران دفاع مقدس می پردازد.

نمایش صحنه ای «بدریه» روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 ساعت 16:30 و 20 در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست
گفت‌وگو با کارگردان خوزستانی حاضر در بخش مسابقه تئاتر ایران

مجید اقبالی: ژانر دفاع مقدس، محدود به تیر و تفنگ نیست

کارگردان نمایش «بدریه» می‌گوید کار در ژانر دفاع مقدس به استفاده از سلاح و توپ و تانک وابسته نیست؛ بلکه مهم زاویه دید و شیوه اجرایی درست است که به جذب مخاطب منجر می‌شود.

|

نظرات کاربران