در حال بارگذاری ...

تجلیل از دو هنرمند پیشکسوت تئاتر باغملک

هم‌زمان با آئین اختتامیه اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «فراق فرهاد» از دو نفر از هنرمندان پیشکسوت تئاتر باغملک تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، در آئین اختتامیه اولین جشنواره نمایشنامه خوانی «فراق فرهاد»، حجت الله صفاران پیشکسوت هنر نمایش و تعزیه و عادل علیزاده پیشکسوت تئاتر طنز شهرستان باغملک با اهدا لوح تقدیر، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در متن لوح سپاس اهدائی که با امضای احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک و احسان نیکبخت رویس انجمن هنرهای نمایشی باغملک و دبیر جشنواره چنین آمده است:

«آثار قدم‌های خیر، پشتکار و همت شما در گوشه‌ و کنار این شهر جلوه می‌کند و یاد خوش تلاش‌هایتان در خاطرمان به یادگار خواهد ماند. ما همواره قدردان زحمات بی‌دریغ شما خواهیم بود و امیدواریم در ادامه مسیر زندگی، موفقیت همراهتان باشد.

لذا در نهایت خضوع به پاس یک عمر فعالیت حضرتعالی در عرصه هنر نمایش شهرستان باغملک، این لوح سپاس به شما تقدیم می گردد».

شایان ذکر است این دو هنرمند پیشکسوت از دهه ۶۰ به طور مستمر بر روی صحنه تئاتر باغملک هنرنمایی نموده و هم اکنون از اعضای شورای نظارت بر نمایش شهرستان باغملک هستند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران