در حال بارگذاری ...

داوران جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» مشخص شدند

حمیدرضا سالاروند، محمدنبی مرادی و جمشید خسروی، داوری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» باغملک را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، احسان نیکبخت قهفرخی، دبیر اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»، هیئت داوران این رویداد را منصوب کرد. 

بر این اساس، حمیدرضا سالاروند، محمدنبی مرادی و جمشید خسروی، داوری نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» باغملک را برعهده خواهند داشت. 

در متن احکامی که احسان نیکبخت قهفرخی صادر کرده، آمده است:

«نظر به تخصص، دانش و تجربیات ارزشمند شما در عرصه هنرهای نمایشی، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان عضو هیئت داوران جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» منصوب می‌کنم. 
امید است در این مسئولیت خطیر، منشأ خیر باشید و بر قوام تئاتر، این فاخر هنر انسانی بیفزایید.»

همچنین در حکمی جداگانه، احسان نیکبخت قهفرخی، میلاد آل‌صفری را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره منصوب و معرفی کرد. 

اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» باغملک، هم‌زمان با سالگرد درگذشت فرهاد زنگنه، هنرمند فقید تئاتر، روز جمعه 15 دی، از ساعت 9 تا 21، در تالار فردوسی شهرستان باغملک، برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این جشنواره در روز پنجشنبه 14 دی برگزار شود که به دلیل حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و اعلام عزای عمومی، یک روز به تاخیر افتاد. 




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران