در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، امیر طرفیانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیامی، درگذشت منوچهر بهارلویی، پیشکسوت تئاتر استان خوزستان را تسلیت گفت.

متن این پیام، به شرح زیر است: 

«انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت هنرمند و پیشکسوت رسانه‌ای‌ خوزستان، شادروان منوچهر بهارلویی، موجب تاسف و تاثر فراوان شد. 
ایشان در سال‌های عمر خویش در عرصه‌های فرهنگی و هنری، نگارش و تولید نمایشی و حوزه دفاع مقدس، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.
درگذشت این هنرمند توانا و مردمی را به جامعه هنرمند استان خوزستان و به‌ویژه خانواده داغدار این پیشکسوت تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌‌کنم.»

منوچهر بهارلویی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و سرپرست گروه تئاتر جوانه، متولد 1330 در آبادان بود که سال‌ها در زمینه هنرهای نمایشی در کلانشهر اهواز مشغول به فعالیت مستمر بود و روز سوم دی، در اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و روز 4 دی 1402 در قطعه هنرمندان بهشت آباد اهواز آرام گرفت.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران