در حال بارگذاری ...

برگزاری آیین وداع با زنده‌یاد منوچهر بهارلویی در اهواز

آیین وداع با زنده‌یاد منوچهر بهارلویی، پیشکسوت تئاتر استان خوزستان، با حضور مسئولین و هنرمندان، در تالار آفتاب اهواز برگزار و پیکر این کارگردان و بازیگر، در قطعه هنرمندان بهشت‌آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، آیین وداع با زنده‌یاد منوچهر بهارلویی، پیشکسوت هنرهای نمایشی و تجسمی خوزستان، با حضور مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانT اهالی تئاتر و اصحاب فرهنگ و هنر خوزستان، صبح روز دوشنبه 4 دی 1402 در تالار آفتاب اهواز برگزار شد.

بعد از این مراسم، پیکر زنده‌یاد منوچهر بهارلویی، بر دستان هنرمندان، تا قطعه هنرمندان در بهشت‌آباد اهواز تشیع و خاکسپاری شد.

منوچهر بهارلویی، متولد ۱۳۳۰ در آبادان‏ بود و از دهه ۵۰ وارد عرصه هنرهای نمایشی شد و تا چندی پیش، مشغول فعالیت مستمر و فعال و اجرای نمایش در کلانشهر اهواز بود.

این هنرمند فقید در آثار نمایشی و تلویزیونی و سینمایی زیادی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده و تئاترهای متعددی را در مقام کارگردان به صحنه برده بود که آخرین اثر نمایشی او، سیاه بازی «میرزا عبدالطمع و جنگ جهانی» بود که مهر 1402 به مدت 15 شب در پلاتو حوزه هنری اهواز به صحنه رفت.

زنده‌یاد منوچهر بهارلویی، روز سوم دی 1402، بر اثر ایست قلبی در اهواز درگذشت.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

نظرات کاربران