در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی درگذشت بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان پیشکسوت تئاتر خوزستانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پیامی درگذشت منوچهر بهارلویی، پیشکسوت هنرهای نمایشی خوزستان را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است

إِنَّا لِلّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درگذشت  پیشکسوت رسانه ای خوزستان، شادروان منوچهر بهارلویی، موجب تاسف و تاثر  فراوان گردید.

کارگردان و بازیگری که با خلق آثار به یادماندنی در مسیر شکوفایی هنر استان خوزستان حرکت کرد.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به جامعه هنرمند استان از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

منوچهر بهارلوئی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و سرپرست گروه تئاتر جوانه، متولد 1330 در آبادان بود که سال ها در زمینه هنرهای نمایشی در کلانشهر اهواز مشغول به فعالیت مستمر بود و روز سوم دیماه 1402 در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

پیام تسلیت روابط عمومی استانداری خوزستان در پی درگذشت منوچهر بهارلویی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان، در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت منوچهر بهارلویی، او را هنرمندی دانست که در همه عمر، تجربیات خود را به نسل جوان علاقه‌مند به هنر آموزش انتقال داد.

|

نظرات کاربران