در حال بارگذاری ...

«هلیون» از خوزستان به سوگواره ملی تئاتر مجازی نینوائیان رشت راه یافت

با اعلام دبیرخانه دومین سوگواره ملی تئاتر مجازی نینوائیان، نمایش صحنه ای «هلیون» از خوزستان به این دوره از سوگواره راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، با اعلام دبیرخانه دومین سوگواره ملی تئاتر مجازی نینوائیان در شهرستان رشت استان گیلان، نمایش صحنه ای «هلیون» به کارگردانی آرش رضایی از بندرماهشهر استان خوزستان به بخش صحنه ای این دوره از سوگواره راه یافت.

پس از بازبینی آثار رسیده به دومین سوگواره ملی تئاتر مجازی نینوائیان در رشت، هیئت انتخاب آثار متشکل از بهمن صادق حسنی، فرهاد رحمان زاده، اکبر صمدی نیا و هومن میرمعنوی (دبیر اجرایی سوگواره) و نظارت وحید فخرموسوی (دبیر هنری سوگواره). شش اثر برای بخش صحنه ای و سه اثر برای بخش خیابانی معرفی گردید که بر این اساس نمایش صحنه ای «هلیون» به کارگردانی آرش رضایی از شهرستان ماهشهر استان خوزستان به بخش مسابقه صحنه ای این سوگواره راه یافت.

دومین سوگواره ملی تئاتر مجازی نینوائیان رشت از 9 تا 11 دی ماه 1402 توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت به صورت مجازی برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران