در حال بارگذاری ...

راه‌یابی «جامانده» از خوزستان به جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران

نمایش «جامانده» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از ماهشهر به مرحله اصلی بخش صحنه‌ای دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، محمد سیمزاری، علی حسن‌زاده و علی دانش اعضای هیات انتخاب بخش صحنه‌ای و خیابانی دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران پس از بازبینی 48 اثر نمایشی ارسال شده به جشنواره، نمایش «جامانده» به نویسندگی و کارگردانی آرش رضایی از شهرستان بندرماهشهر به عنوان تنها نماینده تئاتر استان خوزستان در بین ۷ اثر اعلام شده بخش صحنه ای قرار دارد و در اوایل دی ماه عازم استان اردبیل خواهد شد.

این جشنواره با محورها و موضوعات مرزداران و عشق به اهل بیت علیهم السلام، سردار حاج قاسم سلیمانی و صیانت از مرزهای سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی، مرزدارن و فرهنگ عاشورایی، شهدا، دفاع و مقاومت، مرزداران فرهنگی و هنری و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های مرزداران، شهرهای مرزی و حماسه‌های ماندگار (انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، امنیت و سلامت)، تاریخ، فرهنگ، هنر و آداب و رسوم و آیین‌های بومی و محلی شهرهای مرزی و عشایر و صیانت از مرزهای کشور به اجرا درمی‌آید.

دومین دوره جشنواره تئاتر منطقه‌ای مرزداران در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی در دهه اول دی ۱۴۰۲ در شهر مرزی بیله‌سوار به دبیری اکبر صادقی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران