در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر سراج

نمایش عربی «طلقه» در سه شهر خوزستان اجرا شد

نمایش «طلقه» پس از اجراهای موفق در اهواز در سه شهر استان خوزستان توسط گروه تئاتر سراج به روی صحنه رفت.

به گزارس خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش عربی «طلقه» به نویسندگی عبدالرضا سواعدی و کارگردانی صادق منصوری کاری از گروه تئاتر سراج پس از اجراهای موفق در شهرستان اهواز در سه شهر سوسنگرد، هویزه و شادگان استان خوزستان اجرا شد.

نمایش عربی «طلقه» طی روزهای 24 و 25 و 26 آبان ماه به مدت سه شب در شهرستان سوسنگرد و از 1 تا 3 آذرماه 1402 در شهرستان هویزه به روی صحنه رفت و طی روزهای 17 و 18 آذرماه 1402 در شهرستان شادگان اجرا شد.

در این نمایش مهدی عبیداوی، احمد بیت سیاح، صادق منصوری، هادی مزرعه، جلال باوی، ندا دیروندی، الهه نبهانی، صالح سبحان زاده و حمید چعباوی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

این نمایش به مسائل اجتماعی جامعه می پردازد و به طور خاص به ظلم و ستم در جامعه اشاره دارد و داستان کشاورزانی که تحت فشار قرار دارند و با نابودی و ناپدید شدن آن‌ها روبرو می‌شوند را روایت می کند.

سایر عوامل نمایش «طلقه» عبارتند از: ندا دیروندی (دستیار کارگردان)، مهدی عبیداوی (طراح لباس و اکسسوار)، علیرضا مساعدنژاد (طراح صحنه)، جلال باوی و هادی مزرعه و حمید چعباوی (دکور)، سلوا لطیفی (مترجم)، صادق منصوری و ندا دیروندی (افکت و نور پرداز)، ندا رنجبر (بروشور)، حمزه عبیات (مدیریت فیلم برداری و طراح پوستر) و فاضل عبیات (تصویر بردار).




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

نظرات کاربران