در حال بارگذاری ...
در آیین اختتامیه جشنواره سی و پنجم تئاتر خوزستان انجام شد؛

تقدیر از عامو حشمت تئاتر خوزستان

در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از حشمت‌اله قاسمی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان در آئین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان که با حضور مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد شهباز رئیس حوزه هنری خوزستان، سیدامین سپهریان دبیر جشنواره و معاون هنری و سینمایی اداره کل، هیئت داوران جشنواره و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر استان خوزستان شامگاه جمعه 3 آذرماه 1402 در تالار آفتاب اهواز برگزار شد از حشمت اله قاسمی پیشکسوت تئاتر استان خوزستان که همه ی هنرمندان خوزستان وی را به نام عامو حشمت می شناسند به پاس بیش از نیم قرن فعالیت تئاتری در استان خوزستان و کشور تقدیر و تجلیل شد.

در این مراسم فیلم مستندی از فعالیت های نمایشی و سینمایی حشمت اله قاسمی تهیه شده بود که برای مخاطبان پخش شد.

در ادامه این مراسم و با حضور مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد شهباز رئیس حوزه هنری خوزستان، سیدامین سپهریان دبیر جشنواره و معاون هنری و سینمایی اداره کل، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و نسرین بوستان پیشکسوت تئاتر خوزستان از عامو حشمت تئاتر خوزستان با اهداء لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

حشمت اله قاسمی متولد 9 خرداد 1336 در مسجدسلیمان است که فعالیت نمایشی خود را از سال 1349 و در سیزده سالگی در مسجدسلیمان آغاز نمود و زیر نظر اساتید مختلفی از جمله زنده یاد عزت اله مهرآوران فعالیت خود را ادامه داد و در طی سالیان مختلف فعالیت هنری خود شاگردان زیادی را پرورش داد که از جمله آنان علی اوسیوند بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشور و بسیاری از هنرمندان حاضر در تئاتر خوزستان از شاگردان وی بوده اند.

 عامو حشمت همچنان در حال فعالیت نمایشی در حوزه تئاتر استان خوزستان است و امسال در نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان بازی کرد.

در هنگام تجلیل از حشمت اله قاسمی تمامی هنرمندان تئاتر خوزستان و شاگردان عامو حشمت، ایستاده وی را تا روی صحنه تشویق و مشایعت کردند و با شکوه خاصی از این استاد و پیشکسوت تئاتر خوزستان به پاس بیش از پنج دهه فعالیت نمایشی و سینمایی تجلیل کردند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری سیدامین سپهریان با حضور 16 گروه نمایشی در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه ای و مسابقه تئاتر خیابانی از 30 آبان تا 3 آذرماه 1402 به صورت غیرمتمرکز در استان خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان
طبق جدول اجرایی جشنواره

آبادان، خرمشهر و اهواز ایستگاه پایانی داوری‌های جشنواره سی و پنجم خوزستان

9 اثر نمایشی صحنه ای و خیابانی در روز سوم سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اهواز برای هیئت داوران و مخاطبان اجرا خواهند شد.

|

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است
دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان مطرح کرد:

سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره مطلوب است

دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی آثار راه یافته به جشنواره، از برگزاری این رویداد هنری از تاریخ 29 آبان تا 2 آذرماه سال جاری خبر داد.

|

نظرات کاربران