در حال بارگذاری ...

در خشش هنرمندان خوزستان در عمان

نمایش «بره ناقلا» نوشته و کارگردانی ناصر میاحی، اکتبر سال جاری در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الدن» به میزبانی کشور عمان شرکت کرد و جوایز بسیاری با خود به خانه آورد.

به گزارش ایران تئاتر، گروه تئاتر کودک ونوجوان مردم به کارگردانی ناصر میاحی، همه سال به صورت تخصصی نمایش‌های موفقی را در سالن‌های اصلی اهواز اجرا می‌کنند که با استقبال چشمگیر عموم شهروندان قرار می‌گیرد .

  از آثار این گروه می‌توان  به نمایش‌های موفقی  چون «یوسف کنعان» ،«حسنی وشهرتنبلا» ، «چوپان دروغگو»، «مدرسه موش‌ها» اشاره کرد.

این گروه در جشنواره‌های بسیاری هم شرکت کرده و در آخرین حضور خود در عرصه جهانی، با نمایش «بره ناقلا» نوشته و کارگردانی ناصر میاحی، اکتبر سال جاری  در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الدن» به میزبانی کشور عمان شرکت کرد.  

این نمایش تولید واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان است و ساناز نجاتی، احسان مسلم پور، امین حاتم پور، رضا شرفه و هلنا هرمزی در آن بازی می‌کنند.

این جشنواره بین المللی  الدن با حضور گروه‌های نمایشی از کشورهای مختلف جهان، اکتبر سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور عمان برگزار شد و این گروه خوزستانی، رتبه اول گریم، رتبه اول بازیگری مرد، رتبه دوم بازیگری مرد و رتبه نخست بازیگری کودک را به خود اختصاص داد و در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، دکور، بازیگری و نورپردازی نمایش برگزیده جشنواره،  کاندید جوایز برتر شد

گروه تئاتر کودک ونوجوان مردم به همت استاد فقید عبدالرضا حیاتی و به کارگردانی ناصر میاحی و دستیاری مهرداد انجینی، با حضور مجتبی رستمی (هنرمند نوجوان)، سیدمحمد عموزاده، محمد جبوری، حسن چهارلنگ، خالد دلخواه و...در سال ۱۳۷۷ تشکیل شد و اجراهای تاثیرگذارشان موجب شده است تا تماشاگران ویژه خود را در تئاتر اهواز داشته باشند.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران