در حال بارگذاری ...

درخشش نمایش کودک «براهین» در جشنواره الدن عمان

نمایش کودک و نوجوان «براهین» (بره ی ناقلا) به کارگردانی ناصر میاحی در جشنواره بین المللی الدن عمان خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش «براهین» (بره ناقلا) به نویسندگی و کارگردانی ناصر میاحی در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر الدن کشور عمان از 30 مهر تا 8 آبان ماه 1402 شرکت کرد و موفق به کسب جوایز برتر این جشنواره شد.

این جشنواره بین المللی با حضور گروه‌های متعدد نمایشی از کشورهای مختلف جهان از 22 تا 30 اکتبر سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور عمان برگزار شد.

این گروه خوزستانی با نمایش «براهین» در چهارمین جشنواره بین الملی تئاتر الدن کشور عمان، در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی. دکور، بازیگری و نورپردازی کاندیدای دریافت جایزه بود که هنرمندان این نمایش موفق شدند جایزه اول طراحی گریم توسط فاطیما حزباوی، جایزه اول بازیگری مرد توسط امین حاتم پور، جایزه اول بازیگری کودک توسط هلنا هرمزی و جایزه دوم بازیگری مرد توسط حسین عفری را به خود اختصاص داده و همچنین به عنوان نامزد نمایش برگزیده جشنواره معرفی شد.

در این نمایش ساناز نجاتی، احسان مسلم پور، امین حاتم پور، رضا شرفه و هلنا هرمزی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

گروه تئاتر کودک و نوجوان مردم به همت استاد فقید عبدالرضا حیاتی و به کارگردانی ناصر میاحی و دستیاری مهرداد انجینی، با حضور نوجوانی با آتیه چون مجتبی رستمی فر. سیدمحمد عموزاده، محمد جبوری. حسن چهارلنگ‌، خالد دلخواه و...در سال ۱۳۷۷ تشکیل گردید و همه ساله به صورت تخصصی نمایش های موفقی را در سالن‌های اصلی اهواز اجرا و در جشنواره‌ای متعددی حضور داشته است. که از جمله آنها نمایش های یوسف کنعان، حسنی و شهرتنبلا، چوپان دروغگو، مدرسه موش‌ها و ...اشاره نمود.

نمایش «براهین» (بره ی ناقلا) توسط گروه تئاتر کودک و نوجوان مردم و واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر الدن عمان شرکت کرد.




مطالب مرتبط

در خشش هنرمندان خوزستان در عمان

در خشش هنرمندان خوزستان در عمان

نمایش «بره ناقلا» نوشته و کارگردانی ناصر میاحی، اکتبر سال جاری در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الدن» به میزبانی کشور عمان شرکت کرد و جوایز بسیاری با خود به خانه آورد.

|

نظرات کاربران