در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار دزفول مطرح شد

دزفول آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر است

در پی سفر مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به شهرستان دزفول، وی با علیرضا خردمند فرماندار دزفول دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، دیدار و گفت و گوی مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و علیرضا خردمند فرماندار دزفول با حضور سیدامین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان، مهدی درویش رئیس اداره هنری اداره کل، مرتضی حمشیدی رئیس اداره امور مالی و اداری اداره کل، حمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و هیئت رئیسه انجمن های نمایشی دزفول روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 در محل فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد.

این دیدار که با تمرکز بر برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برگزار شد، در خصوص مسائل این جشنواره و مشکلات مجتمع فرهنگی سینمایی ذزفول صحبت شد.

علیرضا خردمند فرماندار دزفول با اشاره به موقعیت مجتمع سینمایی دزفول و اهمیت این مکان برای تمامی هنرمندان شهرستان، جهت راه اندازی مجدد آن به خصوص در بخش سینما و تالارهای نمایشی، خواهان کمک و یاری از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این مجتمع شد.

در ادامه این نشست مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با توجه به صحبت های انجام شده گفت: «در بازدید حضوری از مجتمع سینمایی دزفول و سپس سخنان انجام گرفته با فرماندار شهرستان به راهکارها و نتیجه مثبتی رسیدیم که کلیت مشکلات مجتمع سینمایی دزفول حل خواهد شد و این مجتمع سینمایی با مدیریت و راهکار جدید راه اندازی می‌شود.»

او در ادامه این نشست در خصوص مشکلات مالی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول افزود: «مشکلات مالی این جشنواره بر طرف شده و این جشنواره باید به بهترین و فاخرترین شکل ممکن در زمان و تاریخ خود برگزار شود.»

در پایان این نشست و طی حکم مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حمید صادق جولا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول به عنوان دبیر «پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر دزفول» منصوب شد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران