در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و فرماندار دزفول مطرح شد

دزفول آماده برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر است

در پی سفر مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به شهرستان دزفول، وی با علیرضا خردمند فرماندار دزفول دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، دیدار و گفت و گوی مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و علیرضا خردمند فرماندار دزفول با حضور سیدامین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامى خوزستان، مهدی درویش رئیس اداره هنری اداره کل، مرتضی حمشیدی رئیس اداره امور مالی و اداری اداره کل، حمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و هیئت رئیسه انجمن های نمایشی دزفول روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 در محل فرمانداری شهرستان دزفول برگزار شد.

این دیدار که با تمرکز بر برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برگزار شد، در خصوص مسائل این جشنواره و مشکلات مجتمع فرهنگی سینمایی ذزفول صحبت شد.

علیرضا خردمند فرماندار دزفول با اشاره به موقعیت مجتمع سینمایی دزفول و اهمیت این مکان برای تمامی هنرمندان شهرستان، جهت راه اندازی مجدد آن به خصوص در بخش سینما و تالارهای نمایشی، خواهان کمک و یاری از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به این مجتمع شد.

در ادامه این نشست مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با توجه به صحبت های انجام شده گفت: «در بازدید حضوری از مجتمع سینمایی دزفول و سپس سخنان انجام گرفته با فرماندار شهرستان به راهکارها و نتیجه مثبتی رسیدیم که کلیت مشکلات مجتمع سینمایی دزفول حل خواهد شد و این مجتمع سینمایی با مدیریت و راهکار جدید راه اندازی می‌شود.»

او در ادامه این نشست در خصوص مشکلات مالی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول افزود: «مشکلات مالی این جشنواره بر طرف شده و این جشنواره باید به بهترین و فاخرترین شکل ممکن در زمان و تاریخ خود برگزار شود.»

در پایان این نشست و طی حکم مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حمید صادق جولا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول به عنوان دبیر «پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر دزفول» منصوب شد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران