در حال بارگذاری ...

پوستر نمایش «آرش، به روایتی دیگر» در اهواز رونمایی شد

نمایش «آرش، به روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی در مهر و آبان ۱۴۰۲ در اهواز به صحنه خواهد رفت. به همین مناسبت، از پوستر این اثر اجرایی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، با حضور جمعی از اهالی هنر و فرهنگ و پیشکسوتان تئاتر خوزستان، از پوستر نمایش «آرش، به روایتی دیگر» تازه‌ترین اثر گروه تئاتر زهور به کارگردانی سیدصادق فاضلی با طراحی رسول حق‌جو و به تهیه‌کنندگی محسن راهجردی، شامگاه شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی باغ معین اهواز رونمایی شد .

در این نمایش، وحید فقیهی، حمید زاهدنمازی، احسان عباسی، آرزو کهوازی، نرگس مطلق و محمد غدیرزاده به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و رضا سرخی، علیرضا هادی زاده، مهدیه بداوی، مریم سیدنور، الهه حنایی، جیران محمدی‌پور، محمدرضا صادقی مدیسه و آرش آریان‌منش به عنوان بازی‌ساز حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «آرش، به روایتی دیگر» عبارتند از وحید فقیهی (بازیگردان)، مهران نصرت‌پناه (مشاور کارگردان)، حمید زاهدنمازی (سرپرست گروه)، حسین ناخدا (دستیار کارگردان)، مجتبی اعزازی (طراح صحنه)، حسین حاتمی (طراحی و ساخت ماسک)، مطهره بداوی (دستیار صحنه)، رضا سرخی و عقیل زبیدی (دکور)، مسلم زبیدی (سازه های فلزی)، ماندانا محمودی‌خواه (مدیرصحنه)، نیلوفر مبارک غله‌کار (منشی صحنه)، مهدی سلطانی و سارا فاضلی (موسیقی و افکت)، سمیرا فاضلی و پگاه معصومی‌زاده (پشتیبانی) و سیدسجاد فاضلی (تدارکات).

نمایش «آرش، به روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی در مهر و آبان ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار آفتاب اهواز به صحنه خواهد رفت.

سیدصادق فاضلی، متولد ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در شوش دانیال است. در جشنواره بین‌المللی فجر در سال ۸۷ از او به عنوان یکی از ۳۰ چهره برتر تئاتر در ۳۰ سال پس از انقلاب تقدیر شد. او در سال ۱۳۷۵ در جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس، مقام برگزیده دوم کشور را با نمایش «خدای عشق» از آن خود کرد.




مطالب مرتبط

در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی
در گفت‌و‌گو با سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» مطرح شد

20 سال انتظار کارگردان خوزستانی برای اجرای اثری از بهرام بیضایی

سیدصادق فاضلی، کارگردان نمایش «آرش، روایتی دیگر» که در اهواز روی صحنه است، می‌گوید برای اقتباس از اثر بزرگ بهرام بیضایی و به صحنه بردن آن، 20 سال انتظار کشیده است.

|

نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی
نگاهی به نمایش «آرش؛ روایتی دیگر» به کارگردانی سیدصادق فاضلی

پیوند میان اسطوره و نمایش و زندگی

آرزو کهوازی* نمایشنامه آرش نوشته بهرام بیضایی با تمام متون و روایت هایی که تا کنون پیرامون اسطوره آرش کمانگیر نوشته و یا سروده شده، متفارت است. تفاوت به معنی واقعی واژه متفاوت!ما در این متن با موقعیت ...

|

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران