در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره

چهار نمایش خوزستانی در بخش صحنه ای جشنواره بین‌المللی نمایش های آیینی و سنتی

چهار نمایش از استان خوزستان در بخش ویژه صحنه ای و آزاد صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی حضور دارند.

به گزارش تئاتر خوزستان با اعلام دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، دو نمایش از شهرستان های بهبهان و شوشتر در بخش ویژه صحنه ای و دو نمایش از شهرستان های اهواز و بندرماهشهر در بخش آزاد صحنه ای این دوره از جشنواره حضور دارند.

هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای بیست ‌و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی متشکل از حسین شوندی، اکرم قاسم‌پور و مهدی صفاری‌نژاد در حوزه «ویژه» و هادی مرزبان، فرهاد قائمیان و محمود فرهنگ در حوزه «آزاد» آثار راه‌یافته نهایی به این بخش از جشنواره را اعلام کردند.

بخش صحنه‌ای «ویژه»

هیئت انتخاب بخش ویژه صحنه ای، پس از دریافت آثار شرکت‌کنندگان به شیوه دیجیتال از دبیرخانه، کارهای ارسالی را در محل ستاد جشنواره بررسی و نتایج نهایی را (بدون ترتیب و اولویت) اعلام کردند که دو نمایش از شهرستان‌های بهبهان و شوشتر از استان خوزستان در این بخش حضور دارند.

نمایش «خان نهم» به نویسندگی ابوالقاسم غلام حیدر و کارگردانی هاشم مهری از شوشتر (استان خوزستان)

نمایش «شاماران» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی ساسان شکوریان از بهبهان (استان خوزستان)

 بخش صحنه‌ای «آزاد»

هیئت انتخاب بخش آزاد صحنه ای متشکل از هادی مرزبان، فرهاد قائمیان و محمود فرهنگ در حوزه «آزاد» آثار راه‌ یافته نهایی به این بخش از جشنواره را اعلام کردند و دو نمایش از شهرستان‌های اهواز و بندر ماهشهر استان خوزستان در این پخش پذیرفته شده‌اند.

نمایش «گل‌زخم» به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی کفایت جادری از اهواز (استان خوزستان)

نمایش «جار رنجور جنوب» به نویسندگی شهرام پورعسگر و کارگردانی حسین کارگر از ماهشهر (استان خوزستان)

بخش «صحنه‌ای» بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی به دبیری احمد جولایی مهرماه ۱۴۰۲ با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

با آیینه‌ای در برابرش منوچهر بهارلویی ...

سیدصادق فاضلی: چمچیر نه منوچهر، شمشیر. چون شمشیرم شکست نه چون چمچیرم چکست ...! اینقدر نخند سر تمرین ... آیینه‌ای مقابلم گذاشتم و به جای خودم تو رو تو آینه می‌بینم، چقدر تیک داره گردنت، ...

|

نظرات کاربران