در حال بارگذاری ...
از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی منصوب شد

مصطفی بوعذار به عنوان دبیر پنجمین «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان،  «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی» با هدف تبین مفاهیم نهضت عاشورا و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی پیاده روی اربعین حسینی برگزار می‌شود و مجید منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طی حکمی مصطفی بوعذار به عنوان دبیر پنجمین دوره این سوگواره منصوب کرد.

مصطفی بوعذار از فعالان تئاتر استان خوزستان و برگزیده جشنواره های متعدد نمایشی است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

او مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار به عنوان دبیر و مجری طرح این رویداد منصوب می شود.

پنجمین «سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی»، رویداد ملی نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مشارکت اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، ستاد فهمای خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران از ۱۰ لغایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ هم‌زمان در شلمچه و چذابه با حضور هنرمندان منتخب تئاتر و تعزیه کشور برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران