در حال بارگذاری ...
توسط موسسه نمایش خلاق، بازی و یادگیری برگزار شد

کارگاه آموزش مربیگری قصه های شاهنامه و ساخت عروسک های خلاق در امیدیه

موسسه هنری نمایش خلاق، بازی و یادگیری به مدت شش روز کارگاه آموزش مربیگری قصه های شاهنامه و ساخت عروسک های خلاقانه را در شهرستان امیدیه برگزار کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان موسسه هنری نمایش خلاق، بازی و یادگیری با همکاری اداره عمومی کتابخانه شهید بهشتی اکارگاه آموزشی مربیگری قصه های شاهنامه و ساخت عروسک های خلاقانه را در روز های 18 تا 23 مردادماه 1402 در محل کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهرستان امیدیه برگزار کرد.

این کارگاه آموزشی توسط فرحناز قجابگلی مدیر موسسه نمایش خلاق بازی و یادگیری و کارشناس آموزش و پرورش کودک ویژه علاقمندان به هنر برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی که بر محوریت  بازی های نمایشی خلاقانه طراحی شده بود با طراحی و بازی سازی های نمایشی و ایجاد محیطی جذاب به هنرجویان و مربیان کودک آموزش داده شد می توان با ایجاد بسترهای مناسب و جذاب، کودکان امروز را با  ادبیات اساطیری، تاریخی و عامیانه آشنا کنیم.

در جهت پویایی و عملی کردن کارگاه، از کودکان و نوجوانان دعوت شد در این کارگاه حضور داشته باشند و فصه ای از شاهنامه را بر مبنای روانشناختی کودک و نوجوان انتخاب گرده و بعد از تعریف قصه، عروسک ها و ماسک های نمایشی متناسب با قصه ساخته و سپس بازی جمعی انجام شد.

این کارگاه بر مبنای نظریه‌های نوین آموزش و روان‌شناسی طراحی و در پایان نیز به افراد شرکت کننده در کارگاه ، گواهی شرکت در دوره‌ اعطا شد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند
رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خبرداد:

تفاهم‌نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پروش گتوند

حمیدرضا هیبتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان گتوند از امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین انجمن هنرهای نمایشی و اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند با هدف توسعه و ترویج هنر تئاتر خبرداد.

|

نظرات کاربران