در حال بارگذاری ...

گروه شمایل سوسنگرد نماینده ایران در جشنواره بین المللی تئاتر الطف عراق

گروه تئاتر شمایل سوسنگرد به عنوان نماینده تئاتر ایران در جشنواره بین المللی تئاتر الطف کشور عراق حضور یافت و اجرای موفقی در این جشنواره داشت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «عند ما تنتهی، تنهض» (وقتی به ایان می رسد، برمی خیزد) به نویسندگی و کارگردانی عبدالهادی الجرف کاری از گروه تئاتر شمایل سوسنگرد امسال قبل از ماه محرم در جشنواره بین المللی تئاتر الطف در شهر نجف کشور عراق شرکت کرد.

جشنواره تئاتر الطف امام حسین علیه السلام از سری جشنواره های مهمِ بین المللی ست که همه ساله قبل از ماه محرم در کشور عراق شهر نجف، با محوریت موضوع واقعه کربلا برگزار می گردد.

امسال گروه بین المللی شمایل به عنوان نماینده ی ایران و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با نمایش «عندما تنتهی،تنهض» (وقتی به پایان میرسد، برمی خیزد) به کارگردانی و نویسندگی عبدالهادی الجرف در این جشنواره شرکت کرد.

در این جشنواره فایزه سودانی و عبدالهادی الجرف به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

سایر عوامل نمایش «عندما تنتهی،تنهض» عبارتند از:: فاطیما حزباوی (طراحی گریم و لباس) و حسین تازنگ (موسیقی).

در حاشیهاین جشنواره و به دعوت انجمن هنرمندان عراق، فاطیما حزباوی کارگاه تخصصی با عنوان آموزش گریم خلاقانه تئاتر را برگزار کرد.




مطالب مرتبط

در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق
در نشست دبیر جشنواره فیلم تئاتر ایران و مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق مطرح شد؛

گسترش همکاری تئاتری بین ایران و عراق

در نشست دبیر جشنواره بین المللی فیلم تئاتر ایران و نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با مدیر سازمان رسانه الحشد الشعبی عراق، بر گسترش همکاری مشترک در زمینه تئاتر تاکید شد.

|

نظرات کاربران