در حال بارگذاری ...
از طرف مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

هنرمندان خوزستانی دبیران اجرایی و هنری همایش بین‌المللی تئاتر «روایت راهیان»

امجد جلالی و سیدمحمد مصطفی موتورچی هنرمندان تئاتر استان خوزستان طی احکامی جداگانه از طرف مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به عنوان دبیران اجرایی و هنری هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین «روایت راهیان» معرفی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان، امجد جلالی و سیدمحمدمصطفی موتورچی هنرمندان تئاتر استان خوزستان طی احکامی جداگانه از سوی کوروش زارعی‏، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به ترتیب دبیری اجرایی و هنری هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین «روایت راهیان» را بر عهده گرفتند.

در متن احکام دبیران این رویداد آمده است: «هنرمندان تئاتر به برکت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی با استقبال و رونق چشمگیر مخاطبان، عرصه‌های نو و جدید را تجربه می‌کنند. این هنر با قدمت و جایگاه والا و اثربخش مبتنی بر اندیشه و معناست که در تناسب با اهداف کلان فرهنگی و هنری ایران اسلامی و در یک افق و چشم‌انداز روشن، آینده شکوهمند را برای ما ترسیم خواهد کرد.

همایش تئاتر پیاده‌روی اربعین یکی از عرصه‌های نو و جدیدی است که رفته‌رفته می‌رود تا به‌عنوان یک پدیده نوظهور در تئاتر آیینی کشور چشم‌انداز روشنی را برای مخاطبان حسینی خود ترسیم کند. از‌این‌رو، نظر به تجربه و تخصص شما در عرصه هنرهای نمایشی و آیینی به‌موجب این احکام به عنوان «دبیران اجرایی و هنری هفتمین همایش بین‌المللی تئاتر پیاده‌روی اربعین» منصوب می‌‎شوید.

امید است با تکیه بر دانش، تعهد و مسئولیت‌شناسی خود در برگزاری موفق این همایش پیروز و موفق باشید.»

هفتمین همایش «روایت راهیان» از 5 الی 15 شهریور و با نگاه نذر فرهنگی هنرمندان تئاتر کشور در مسیر زوار‌الحسین در 2 کشور ایران و عراق برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران