در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر خبرداد:

11 هزار نفر از مردم شوشتر نمایش طنز «رویای شو» را تماشا کردند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر اعلام کرد که بیش از یازده هزار نفر از مردم شوشتر و دیگر شهرهای استان به تماشای نمایش طنز «رویای شو» نشستند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، علی بهرامی گفت: «نمایش «رویای شو» کاری از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوشتر و گروه طنز باران با استقبال خیره کننده مردم روبرو شد و از این بابت خرسندیم.»

وی گفت: «ایجاد شور و نشاط اجتماعی آن هم با استفاده از ظرفیت های هنری هنرمندان شاخص اقوام ساکن در شوشتر یکی از مهمترین اهداف طراحی این رویداد شاد و‌ مفرح هنری بود که با حضور حداکثری مردم خوب و فرهنگ دوست شهرستان و استان همراه بود آنچنان که در نزدیک به یک ماه، بیش از یازده هزار نفر این نمایش طنز را تماشاکردند.»

بهرامی در ادامه ضمن قدردانی از تمامی بازیگران، عوامل و دست اندرکاران و مدیریت تالار فرهنگ در برگزاری آبرومندانه این رویداد افزود: «کارگردان و نویسنده و بازیگر اصلی این نمایش حسین نحف زاده بود که اساتید دیگری هم چون احمد نجوایی، موسوی، قنبری، محمود نجف زاده، کریم حمدی، هلیلی و ... او را همراهی کردند.‌»

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش کمدی «رویای شُ» به نویسندگی حسین نجف زاده، محمود نجف زاده و سیدحبیب موسوی و سرپرستی و کارگردانی حسین نجف زاده کاری از گروه تئاتر باران از 5 الی 23 تیرماه 1402 ساعت 21:30 در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر به روی صحنه رفت.

در این نمایش کمدی حسین نجف زاده، محمود نجف زاده، سیدحبیب موسوی، احمد نجوایی، کریم حمدی، محمد قنبری و زینب الیاسی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند و رضا هلیلی (طراح و اجرای دکور)، حسین بری (نور و موسیقی) و مصطفی ذاکر (طراح پوستر) بودند.

لازم به ذکر است در خلال جشنواره ملی ذکر در شوشتر، دکتر رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز دقایقی از  نمایش «رویای شو» را تماشا کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران