در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر بامداد

اجرای نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» در بهبهان

نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» توسط گروه تئاتر بامداد در پلاتو خانه فرهنگ بهبهان به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» به نویسندگی و کارگردانی حسین قنوات امانی کاری از گروه تئاتر بامداد از 13 تا 20 اردیبهشت ماه 1402 ساعت 20 در پلاتو خانه فرهنگ بهبهان به روی صحنه رفت.

در این نمایش علیرضا عزتیان، کبری عبدالهی، لاله جعفری، محمدرضا مکی، باربد شجاعی، بهار قنوات امانی، آناهیتا محاسنی و سیدبهاالدین سید به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش « پشت چراغ تو قرمز شدم» سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب شش جایزه از این جشنواره شد.

سایر عوامل نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» عبارتند از: بهار قنوات امانی  (دستیار کارگردان)، سیدحسین سید و سعید شکوریان (مدیر صحنه)، مرضیه محاسنی (منشی صحنه)، زهرا محاسنی (طراح و دوخت لباس)، امین تربتی (عکاس)، سامان آرمون (موسیقی) و عباس برگ (نور).

شهرستان بهبهان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان شهر خلاق هنرهای نمایشی کشور معرفی شده است و تولید و اجرای آثار نمایشی در این شهرستان از جایگاه مهمی برخوردار است.

نمایش «پشت چراغ تو قرمز شدم» توسط گروه تئاتر بامداد، دفتر انجمن هنرهای نمایشی بهبهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران