در حال بارگذاری ...
مدیرعامل موسسه نغمه نمایش گستر باران:

اجرای پروژه «چرخ مهر» در اهواز

مدیر عامل موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران از اجرای پروژه «چرخ مهر» توسط این موسسه با همکاری شهرداری اهواز خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان مهدی صفی آبادی مدیر عامل موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران با اعلام خبر فوق گفت: موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران در راستای مسئولیت اجتماعی جهت ارایه محصولات با کیفیت در حوزه کودک و نوجوان چه در تولید محتوا و چه در تولید محصولات مرتبط با این حوزه در سه ماه گذشته بجز شرکت در رویدادهای ملی به عنوان برگزار کننده اولین نمایشگاه ملی شهر و خانواده در اراضی عباس آباد کوشک هنر، برای اولین بار عرضه محصولات فرهنگی را در قالب یک تئاتر تعاملی به اجرا در آورد و بعد از آن با پروژه «چرخ مهر» در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با استفاده از کتاب تعاملی قصه بازی نمایش که رونمایی این کتاب با حضور نویسندگان این اثر در خوزستان برگزار گردید اجراهای ویژه ی خود را از خوزستان شروع کرده و در هشت استان دیگر حضور پیدا خواهد کرد.

صفی آبادی افزود: در حال حاضر موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران با معرفی شخصیت های جدید خود به عنوان قصه گو و راوی چرخ مهر، مهدی صفی آبادی عمو خورشید و مهسا قاسمی ماه بانو به همراه تیم اجرایی با همکاری شهرداری اهواز، معاونت محیط زیست و خدمات شهری از 26 اسفندماه 1401 لغایت 9 فروردین ماه 1402 در مناطق هشتگانه طرحی را به عنوان به استقبال بهار دار حال انجام دارد که داستانها و اتفاقات محیط زیستی به روایت عروسکهای خانواده آبادی به همراهی چرخ مهر با شادی پیمایی، پرفورمنس عدد یازده به همراه عمو پاکبان و سه شخصیت محبوب ننه سرما، عمو نوروز و مبارک که طراحی شخصیت و ساخت عروسک های تن پوش این شخصیت ها همگی توسط اعضای موسسه انجام شده در حال اجراست.

مدیر عامل موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران اظهار کرد: قابل ذکر است موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران در حال حاضر در مجموعه گردشگری ریتاج مستقر است و بجز عرضه محصولات کودک و نوجوان (کتاب و اسباب بازی) هر روزه برای بازدید کنندگان اجرای ویژه دارد.

مهدی صفی آبادی در خصوص جایگاه هنر تئاتر تصریح کرد: تئاتر به مثابه رسانه عمل می کند. سوال ایجاد می کند. پاسخ می گوید. غم ها را و کمبودها را فریاد می کشد. شادی می آفریند. از با هم بودن می گوید و این که هیچ چیز جز ذات خداوند پایدار نیست.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران