در حال بارگذاری ...

دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد

مصطفی بوعذار به عنوان دبیر پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب شد. این رویداد فرهنگی از ۲۰ اسفند در ۱۰ مکان اجرایی در سطح یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مصطفی بوعذار به عنوان دبیر «پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» منصوب شد.

مصطفی بوعذار، از فعالان تئاتر کشور است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد. وی مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار در این رویداد، دبیر و مجری طرح برگزاری می‌شود.

«پنجمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق‌بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور، با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان هنری و سینمایی دفاع مقدس، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استانداری خوزستان، سپاه حضرت ولیعصر (عج)، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ همزمان با «روز ملی راهیان نور» با حضور هنرمندان منتخب تئاتر دفاع مقدس کشور، در ۱۰ مکان اجرایی در سطح یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان آغاز خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران