در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بندرماهشهر منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بندرماهشهر منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، محمد حبیبی مهارلوئی به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان بندرماهشهر منصوب شد.

در متن حکم محمد حبیبی آمده است:

هنر نمایش هنری انسان ساز و تعالی بخش است و اساساً بنیانش بر گفت و گو و مفاهمه استوار است و در عین حال ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف جامعه دارد.

 با عنایت به تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بر اساس تبصره ذیل ماده 12 اساسنامه انجمن هنرهای نمایشی ایران و ماده 3 آئین نامه تاسیس شعب، به موجب این حکم شما را تا تغییر ساختار و تشکیل موسسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ماهشهر منصوب می نمایم.

حسن اجرای امور انجمن، ترغیب و تقویت گروه های نمایشی، توجه به اجرای عمومی آثار، تعامل نشاط انگیز با پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند شهرستان، ارتباط با نهادها و سازمان ها و ادارات شهرستان و هماهنگی لازم با رئیس محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تعالی رویکردهای نمایشی از اولویت های ابلاغی این انجمن می باشد.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان موفق باشید.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان




مطالب مرتبط

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران